امیدوارم طاعات و عبادت شما دوستان عزیزمان مورد قبول درگاه حق واقع شده باشد.کم کم با فرارسیدن ماه شوال،به پایان این ماه عزیز و بزرگ نزدیک میشوید.گاهی افسوس میخوریم که چرا از این ماه پربرکت خدا بیشتر استفاده نکردیم

 

وداع اى ماه عشق و جوشش و شور / وداع ای ماه حق و تابش نور

وداع اى شافع مقبول درگاه / وداع اى استان عصمت الله . . .

آرزومند قبولی عبادات شما